فونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
دوستت دارم سعیده جون..عمر منی

آرزوی مرگ....مرگ آرزو

اگر تمام شب برا ي از دست دادن خورشيد گريه کني لذت ديدن ستاره ها را هم از دست خواهي داد

دوستت دارم سعیده جون..عمر منی

دوست دارم لبالب...میسوزه عشقم از تب...پر میشم از اسم تو...هر ثانیه هر شب...

دوست دارم تا فردا...دوست دارم تا دریا...شاید ببینمت باز...تو وقت خواب و رویا...

ساعتی از شقایق...دقیقه های عاشق...دوست دارم تو بارون...تموم این دقایق...

سبد سبد ستاره رو دوش شب سواره...اگه فردا نباشه...دوست دارم دوباره...

دوست دارم لبالب...میسوزه عشقم از تب...پر میشم از اسم تو...هر ثانیه هر شب...

دوست دارم تا فردا...دوست دارم تا دریا...شاید ببینمت باز...تو وقت خواب و رویا...



نظرات شما عزیزان:

pesarake TanHa
ساعت17:32---18 آبان 1390
niiiiiiiiiiiiiiiiiiice

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:, ساعت 16:0 توسط ماهان |